Hjertesorggruppe - For dig, der har brudt med en kæreste eller ven

HJERTERUM

I hjertesorggruppen kan du dele tanker og følelser med andre, der også er overvældede af alt det, som følger efter et brud med en kæreste eller ven. Det er ikke behandling, men et sted, hvor du kan dele, lytte og give hjertesorgen plads.

Du er velkommen til at dele, men det er også helt okay bare at lytte. Vi taler ud fra os selv, om os selv og grundlæggende til os selv. Når en person har delt, anerkender vi det som udgangspunkt bare ved at sige tak. Vi afbryder ikke og råder ikke. Undervejs er der en lille pause, hvor der vil være kaffe og the.

TILMELDING OG SPØRGSMÅL

Vores kirketjener Kit står for hjertesorggruppen. Forløbet løber over 4 gange, er gratis og ligger mandag kl. 19.30-21.00. Det er gratis at deltage, og du kan tilmelde dig på hjemmesiden. Hvis du har spørgsmål, er du altid meget velkommen til at kontakte Kit på kirketjenermobil 93930674, fredage mellem kl. 8-15.

Hjertesorggruppe